You are currently viewing מעורב הופס ליום ראשון: לונזו נראה כדבר האמיתי! / מנחם לס

מעורב הופס ליום ראשון: לונזו נראה כדבר האמיתי! / מנחם לס

1. בחתימה אחת OKC הבטיחו את עתידם לפחות ל-5 שנים

 Westbrook reframed the Thunder’s entire season with the stroke of a pen

זאת תהיה הכותרת של המאמר הראשי ב-SI מחר (יום שני).  במשיכת עט אחת (אין לי מושג מהיכן קפץ הניבון הזה למוח הקשיש בן 80 השנה; הוא נשמר איפושהו בתאי המוח לפחות 60 שנה) ראסל ווסטברוק הבטיח את עתיד הת'אנדר לפחות ל-5 שנים.

ישנם שחקנים בודדים בהיסטוריה של ה-NBA שהם בעצמם – כמעט בכוחות עצמם ובפופולריות וה-GLORY שלהם – שמרו על לפחות רלוונטיות של קבוצתם ולא משנה מי שיחק איתם. כזה היה בוב פטיט בהאוקס; כזה היה אוסקאר רוברטסון בסינסינטי; כזה היה לו אלסינדור במילווקי; כאלה היו קרל מלון וג'ון סטוקטון ביוטה; כזה היה דוויין ווייד במיאמי לפני שלברון וכריס בוש הצטרפו, וכזה היה ראסל ווסטברוק בעונה שעברה. ראסל ווסטברוק לבדו ועוד 11 שחקנים בינוניים עושים את הפלייאוף כל עונה.

אבל כמובן שהוא לא יהיה לבד. כרמלו אנטוני ופול ג'ורג' יהוו את 'השלישייה הגדולה' עד שמלו יתבגר וייאלץ לפרוש. עד אז ימצאו שחקן-סופר אחר כי זוהי נטיית הכדורסל החדש – יצירת 'SUPERTEAMS'. כמו ברזיל: עשירים ועניים – אין אמצע – הנטייה החדשה בכל העולם מלבד צפון קוריאה שם כולם עניים.

כבר הסברתי לכם שאוקלהומה סיטי (וכל אוקלהומה) היא עיר לבניך ובנותיך. לא מאמינים? אז תנו מבט ב'מיוזיקל' שהיה אחד המוצלחים על הברודוויי "אוקלהומה" עם השיר שכל אדם בעולם צריך להתעורר לצליליו, "OH, WHAT A BEAUTIFUL MORNING!". ובכלל, איזה אבא לא היה רוצה שבנו יהיה קאובוי על הכיפאק כמו קלינט איסטווד או ג'ון וויין, במקום איזה יורם ממושקף עם לחיים אדומות בהיי-טק? אני מעדיף את בני כקאובוי דוהר על סוסו לקראת הנסיכה שלו מעבר לגבעות עם 'קולט' 45 בחגורתו… מי לא היה רוצה?

וכל אלה שיגידו "כן, אבל מה עם כל הטורנדו'ס?". אז לידיעתכם אוקלהומה חוטפת איזה 15 -20 TORNADOES בשנה.שטח הטורנדו הגדול ביותר בשטח נחיתתו הידוע הוא מייל מרובע. (רובם אבל הם רבע משטח זה – לרוב רבע מייל מרובע). שטחה של אוקלהומה הוא 70,000 מייל מרובעים. אז 15 טורנדו'ס כל אחד מייל מרובע? הסיכויים לאכול אותה מהשמיים הוא 0.02142% בשנה במקרה הגרוע ביותר, אבל למעשה הסיכוי לחטוף אותו על הראש קטן בהרבה כי מעט מאד האנשים (כולל ראסל ווסטברוק או כרמלו אנטוני) הגרים על מייל מרובע.

*

*

החוזה של ראסל הוא העשיר ביותר בהיסטוריה של ה-NBA. זוהי גם הדוגמה הראשונה האמיתית של  DESIGNATED PLAYER EXCEPTION שעובד ממש עבור המטרה שעבורו הוא נוצר!

עד שהחוק הזה עבר, רק 5 שחקנים מילאו את הקריטריון החמור שאיפשר לקבוצתם להציע את ה-SUPERMAX, ובמקרה אחד הקינגס העדיפו לעשות טרייד על דמרכוס קאזינס מאשר להתחייב על 200 מיליון פלוס עבור שחקן לא מיושב בדעתו כמוהו. במקרה של ראסל זה עבד הפוך: ההצעה היתה על השולחן כמה חודשים, אבל ווסטברוק חיכה עד שהעטיפו מסביבו כוכבים שהוא ידע שאיתם אליפות ה-NBA היא בהישג יד. כל מה שעליה לעשות זה לנצח את הווריורס – שנגדה יש לעיר הקאובויים מצ'אפ עדיף או שווה במקרה הגרוע – ואז להבריג את הקאבס. ראסל ווסטברוק חיכה עד יום הולדתו של קווין דוראנט לתת לו את 'המתנה' הזאת ליום הולדתו. אני בטוח שברגע שקווין קיבל את 'המתנה' הוא מיהר לשירותים להקאה טובה.

הת'אנדר יצרו עם השלושה קבוצה של RENEGADES. קבוצה של DEFIANTS: מורדים…מתריסים…מושמצים…קצת כמו האתר שלנו שהוא מיוחד במינו, ודי מוחרם ע"י המדיה השלטת בישראל. הבראנג'ה של הספורט הישראלי. למה? כי אנחנו עושים הכל בהתנדבות; אנחנו לא 'מקצוענים' שזהו מישלח ידינו (אני היום מפתיע את עצמי עם המילים שאני מוציא!); אנחנו לא שייכים ל-"בפנים". אנחנו שונים ומוזרים שלא שמים על אף אחד, ועדיין אנחנו מצליחים יותר מכולם כשהעונה יש לנו 10 כתבים עם אקרדיטציות בערי ה-NBA השונות לכסות משחקים ואז פלייאוף. עם כל המוזרות והמיוחדות שלנו, אנחנו עושים בית ספר לכולם בענייני NBA , אבל זה רק בינינו.

אותו בי"ס יעשו הת'אנדר ששלושת כוכביהם באים לשחק עם כעס, עם מרדנות, עם הרגשה שבגדו בהם (ווסטברוק), לא טרחו לעזור להם (כרמלו), וזרקו אותם לאיזה חור שמוקף בשדות תירס ופרות (פול ג'ורג'). וכמובן שכל השלושה מרגישים שאף פעם – אף אחד – לא הסכים להודות שהם הטובים ביותר. אנחנו כבר הוכחנו. עתה זה הזמן שלהם להוכיח!

2. כריס פול רוצה להכות בקאבס "BAD"

(תמונה מיו אס איי טודיי)

הם אולי ה- Banana Boat Brothers באוף-סיסון (אגב, אפילו בזה אני לא מאמין כל כך!), אבל בעונה עצמה זה סיפור אחר, אם תשאל את CP3. הגארד של יוסטון רוקטס החליט להודיע ללברון ודוויין ווייד שהוא "מחכה להם".

הוא אמר לבן דובוס – כתב מקומי – "I TOLD THEM GUYS CONGATS" (שלחתי איחולי). "אבל" – הוא המשיך – "בסוף היום אני יודע שמלו רוצה 'TO BEAT THEM BAD' ואני רוצה 'TO BEAT THEM BAD'. אין חברות כשהעונה מתחילה" ( per local writer Ben DuBose.). הא אמר שכל מה שקרה עם החתימה של מלו בת'אנדר ודוויין ווייד בקאבס רק הגבירו בו את החשק לשחק, ו"חידדו את רוח הקרב שבי (his own dynamic duo in Houston this season)".

"יש לי יחסים קרובים מאד לשניהם" (close relationship with both James and Wade.) הוא אמר, אבל במקרה הזה זה רק מגביר את הרצון לנצח אותם".

אני חושש – למעשה לא 'חושש' כי עד הגמר לא אכפת לי – אבל חושב שאין ל-CP3 מספיק תחמושת ונשק לעשות משהו בנידון.

3. לונזו גונב את הצגת הלייקרס במחנה האימון

מג'יק בכבודו ובעצמו עומד מחייך מפה לפה כשהוא אומר: "הלונזו הזה מחזיר לנו את ה'שואו-טיים'. הוא וברנדון אינגראם? אני ממש רואה קופי של עצמי וג'יימס וורת'י יוצאים לפאסט-ברייק". ואז הוא תוקע חיוך לעבר העתונאים ואומר: "ההצגה הגדולה חוזרת במלוא עוצמתה והדרה" (לא בדיוק במילים הללו – אין לו VOCABULARY כזה – אבל הכוונה היתה שווה).

עוד לפני שלונזו בול  מסר את האסיסט הראשון בחייו במשחק רשמי הוא כבר ענה על רוב השאלות בארבעת ימי האימון הראשונים. הוא נראה לכולם כמו ווטרן של 10 שנים עם ביטחונו, ה-AORA שהוא משדר, וראיית המשחק שלו.

פתאום כולם הפסיקו להתעניין ב-BIG BALLER והסניקרס, והתרכזו בשחקן הצעיר שממש הבריק במשחקו המיוחד. הוא הוביל את ארבעת שחקני הספסל  (Kyle Kuzma, Corey Brewer, Thomas Bryant and Vander Blue)  לשלושה ניצחונות רצופים במשחק 5-על-5 נגד החמישייה הראשונה של הלליקרס מלבדו, וכולם מצפים להצגה נוספת במשחק הערב (אמש) נגד מינסוטה..

המאמן לוק וולטון אמר:

"Lonzo, he's been great. He is [doing well] in the defensive work, he's talking, he's leading, he is giving effort, he's coachable. For his first training camp, he is handling it very well."

יהיו כמובן חבלי לידה, אבל הרושם הראשון הוא שה-1.97 מ' הזה הוא THE REAL THING.

אני יודע שכל אוהדי הלייקרס באתר – כן יירבו! – חפצים עתה לצאת בריקוד ההורה, או ה'מים-מים' ואם הם כבר יצאו מהאופנה  אז אולי 'פסדובלה', או סתם לקפץ, אז ברצוני להעיר להם רק דבר אחד:

למה שלא תחכו עד ה'דבר האמיתי'? עד שההגנות 'WILL GAG ON HIM'?

מה שלא אהבתי – ואני מודה שזה מתחיל קצת להפחיד אותי – היא העובדה שהוא לא עשה רושם של מופתע. הוא doesn't seem to be fazed by anything

כאילו הוא אומר "למה – אם לא לזה – ציפיתם? אבי ואני ידענו זאת כל הזמן!

מג'יק אמר בכל הרצינות:

"When you play with a pure point guard like that, it just makes things easier for everyone. He elevates players to a whole other level or two. He is so good at turning other players into impact players. He is going to be a transcendent talent like that."

.ואז הוא הוסיף בחיוך: "הוא גם מנהיג. מנהיג הקבוצה. מזכיר לי פוינט גארד אחר שפעם שיחק בלייקרס בשנות ה-80…"

4. מה חשיבות החתמת דוויין ווייד עם הקאבס?

אני יודע שהרבה מכם לא מסמפטים את סטיב סמית', אבל הבנאדם לא טיפש, והוא חוזר בדיוק על מה שאני כתבתי כאן  לפני ארבעה ימים:

*

*

5. ומה לברון אומר על ההחתמה?

*

*

6. כולם מדברים על דוויין ושוכחים ש'הגניבה הגדולה' היתה רוז

*

דוויין ווייד יביא עמו אשראי וקרדיט של שחקן מנצח. הוא היה שם ועשה זאת. פעם אחת לבדו (עם עזרה משאקיל)  ופעם אחת עם לברון וכריס בוש. דריק רוז לא עשה זאת אף פעם, אבל עתה, בקאבס, עם לברון והשאר, ועתה דוויין ווייד, הסיכוי הוא גדול מאד לעשות זאת סוף-סוף.

השאלה הגדולה היא מה ההבדל בין "הקאבס עם קיירי אירוינג" מול "הקאבס עם דריק רוז (במקום קיירי אירוינג)".

הייתי אומר שהיום – אם מדברים 'יכולת נטו' – קיירי אירוינג הוא טוב יותר מדריק רוז ויכול לעשות יותר דברים ממנו, בעיקר בגלל גילו הצעיר, והפציעות שרוז עבר. אבל השאלה ששאלתי היא לא 'קיירי נגד רוז'. השאלה היתה 'הקאבס עם קיירי " מול "הקאבס עם רוז", ואני מאמין ש'הקאבס עם רוז'  תהיה מסוכנת וטובה יותר מאשר 'הקאבס עם קיירי' . למה? כי צורת משחקו של קיירי שדדה והקטינה מיכולתו של לברון, ועם רוז זה יהיה בדיוק ההיפך.

 מה רוז מביא לקאבס יותר מקיירי?

ניסיון. למרות שלקיירי יש כבר טבעת, רוז בילה בליגה הרבה יותר שנים כמנהיג קבוצה והוא שחקן שניסיונו יעשה ממנו 'עזר כנגדו' של לברון הרבה יותר משקיירי יכול היה או ידע איך להיות. אצל קיירי המושג 'עזר כנגדו' הוא מחוץ ללקסיקון. רוז גם לא מחפש תהילה אישית, למרות שאין לו עדיין כינוי של 'אלוף NBA'. הוא לא מחפש יותר פאר אישי, הוד והדר אישי, הילולים אישיים או כבוד ושבח. הוא מוכן לוותר על הכל עבור אליפות. שלא כקיירי – רוז מוכן לעשות כל מה שיתבקש ע"י מאמנו או לברון. הוא יודע ומבין שהוא הובא לעזור ולשרת, ולא ליצור בעצמו יותר ממה שיתפתח בצורה טבעית.

פליימייקר. לברון אמר שוב ושוב שהדבר החשוב ביותר שהקאבס צריכים הוא רכז שעיקר יכולתו היא 'פליימייקינג' (Cavaliers needed a "playmaker," דריק רוז יכול להיות יוצר נקודות, קלעי (אין לו יד טובה מרחוק אבל ישנה לו קליעת מיד-ריינג' מעולה עם חדירה מצויינת, וגובהו – 1.92 מ' – מאפשר לו לגבור על רוב הפוינט גארדים הנמוכים ממנו).  ב-8 שנות משחק בליגה (הוא החמיץ עונה אחת בגין קריעת ACL) הוא ייצר 19.5 נק', מסר 6.0 אסיסטים, וקטף 3.9 ריב' בקריירה – במילים אחרות הוא יכול לקלוע, הוא יודע למסור, והוא מסוגל להגיע לסל לריבאונד. תלוי בצורך הקבוצה. אם צורך הקבוצה הוא פליימייקינג, רוז יכול להיות מצויין בזה, פלוס יצירת נקודות באותו זמן.

2K וגלורי. רוז הוא 2K. הוא כוכב. כמו דוויין ווייד, הוא יגרום ללברון (וליריב) להרגיש שיש עוד כוכב לצד לברון. דריק רוז הוא לא שחקן שאתה יכול לעזוב, כמו שהגנות היריב עזבו את דרון ויליאמס או מייק מילר. חייבים לשמור עליו. הוא יכול לעשות את רוב הדברים שלברון עושה, אם כי כבר לא באותה עוצמה, כוח, ומהירות. אבל הוא כוכב. אמנם כוכב שנפצע אבל ישנן לו את התכונות של כוכב. בדיוק כמו דוויין. לא ניתן להשפילם כי הם טובים מדי, למרות גילם. לברון יכול לסמוך עליהם. רוז לא ייכשל אף פעם מנטלית. הוא לא ירגיש נחות לאף אחד. יש מאחוריו GLORY. זוהי מעלה חשובה ביותר, בעיקר בפלייאוף, וככל שמגיעים רחוק יותר, ה-GLORY שאתה נושא בעצם היותך מי שאתה, חשוב יותר ויותר וקובע יותר ויותר.

תחליף לקיירי. אפילו ללא אייזיה תומאס, הקאבס לא יכלו היו לקוות לתחליף טוב יותר לקיירי מאשר דריק רוז. את הסיבות זה עתה הסברתי.

7. כמה שאלות המדירות שינה מעיני

לא בדיוק. אני לא שוכב על מיטתי (KING SIZE, מזרוני 'סטטונמייקר', הנוחים מכולם) לצד אשתי החמודה וחושב כדורסל, אבל זו כותרת די מוצלחת.

אז הנה שאלות חשובות, ואשמח אם תוסיפו עוד כמה ב'תגובות':

1.ג'ואל אמביד. האם יהיה בריא ומוכן לשחק סוף-סוף במלוא יכולתו, ולהוביל את הסיקסרס?

2.אייזיה תומאס.  מה האמת בקשר לפציעתו של אייזיה תומאס? ישנן כל כך הרבה שמועות ודעות. האם יחזור במלוא יכולתו, ומתי?

3. ג'בארי פרקר. האם הוא יכול להיות העמוד עליו הבאקס יוכלו לסמוך בנוסף לגריק פריק? 20 מיליון לעונה לשתי ברכיים עם שני ניתוחים מסובכים?

4. פוינט גארד לדנבר. קבוצה עם כל כך הרבה פוטנציאל חייבת פוינט גארד שיוכל לחבר את כל החתיכות. עמנואל מודאי לא נראה לי כאחד שיוכל לעשות זאת. ג'מאל מוריי, איש השנה השנייה? ג'מיר נלסון הוותיק?

5. טוני פארקר? עדיין יכול? אולי בחלקי עונה פה ושם, אבל אם הפלח רוצה לאיים ברצינות על הווריורס, הת'אנדר, הרוקטס, הקאבס, הם חייבים למצוא לו מחליף ברמה גבוהה.

6. ראסל ווסטברוק. היוכל לשנות את עורו ולהבין שעתה הוא לא ההצגה כולה אלא רק חלק ממנה?

7. דריק רוז, כרמלו אנטוני, דוויין ווייד. עדיין טובים לתרום מספיק ללכת עד הסוף?

8. גרג פופוביץ'. האם נימאס לו והוא וויתר? (הוא לא עשה מאומה בכל האוף-סיסון עבור קבוצתו)

9. בוסטון??? קליבלנד???

10. לייקרס. פלייאוף?

8. עשרת הווריורס הגדולים לפי התור

  1. סטפן קרי
  2. ווילט צ'מברליין
  3. ריק בארי
  4. קווין דוראנט
  5. כריס מאלין
  6. נייט ת'ורמונד
  7. טים הרדאוויי
  8. פול אריזין
  9. קליי תומפסון
  10. מיץ' ריצ'מונד

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
102 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
סוסמעץ
סוסמעץ
1 באוקטובר 2017 6:21

אחלה מעורב על הבוקר
ווסטברוק לא ישנה את עורו וימשיך ללכת עם הראש בקיר
לא רואה אותם יותר ממטרידים קלות את הלוחמים.

גיא הרשע
גיא הרשע
1 באוקטובר 2017 6:25

ג'ואל אמביד?
מסכן. הגיע לסיקסרס.
לתחושתי ייזכר סמפסון 2.0 , רק ללא הקטע של באמת לעשות משהו בליגה (סמפסון העפיל לפיינלס, לא לפני שבדרך ניצח את הלייקרס הגדולה)

תומאס?
אחרי שקראתי ראיון עם מנהל מחלקת האורטופדיה בקליבלנד קליניק –
אני אופטימי.
יחזור, ויחזור בריא.

פארקר?
אני מחזיק לו אצבעות, לראות אותו ואת הפריק ביחד זו באמת חוויה. קשה לחזור אחרי פציעות כמו שלו,
אבל הוא צעיר.

etayle
etayle
1 באוקטובר 2017 6:30

מעורב טוב מאוד. הלייקרס לא יעשו את הפחיאוף גם אם לונזו יהיה הרוקי הטוב בהיסטוריה המערב השנה קשה בצורה לא רגילה. ורוז אפילו לא קרוב להיות תלליף לקיירי על IT אפשר להתווכח רוז בכלל לא.

MBK
MBK
1 באוקטובר 2017 6:32

תודה מנחם
מעורב פנטסטי
אני מקווה מאוד שנזכה לראות את אמביד והרבה שנים הוא שחקן מפוצץ בכשרון

אין מצב שקליי תומפסון מס 9 כגדול הלוחמים , הוא חייב להיות טופ 5

גור גולן
גור גולן
1 באוקטובר 2017 7:50
Reply to  MBK

+1

שי אבן צור
שי אבן צור
1 באוקטובר 2017 9:21
Reply to  MBK

1000+
מבין שיש פחות הייפ סביב קליי בגלל שהוא מן טיפוס נחבא אל הכלים אבל הוא – ביחד עם סטף – ה backbone של הקבומה האדירה הזאת. יכולת הקליעה – שלו ושל סטף – זה הד.נ.א של הקבוצה הזאת.
תוציא אותו ולא בטוח שהם יגיעו לאן שהם מגיעים דרך קבע כבר שלוש שנים רצופות.

קליעהעילאית + הגנה עילאית + יכולת התעלות במאני טיים(זוכרים את משחק שש ב OKC? זוכרים כמה סלים חשובים הוא קלע בשלוש השנים האחרונות?).

אה, ושתי אליפויות שיש לו מניות יסוד בהן! אם זה לא מספיק כדי למקם אותו בחמישיה הראשונה אז אני לא יודע מה כן.

no funny shtuff
no funny shtuff
1 באוקטובר 2017 12:52

צודק.

אחרי האליפות השנה הוא יוקפץ עוד 4-5 מקומות.

והמעורב אדיר, מנחם..

I.P
I.P
1 באוקטובר 2017 6:48

מעורב נהדר.
מבחינת okc השאלה הגדולה מבחינתי היא דונובן. בשביל לתת את הכדור לווסטברוק ולעמוג להסתכל לא צריך מאמן. השאלה אם יצליח להנחיל שיטה התקפית מוצלחת. שאלה שנייה אם יצליח לגרום לכרמלו לעשות הגנה. אם התשובה לשתי השאלות היא כן, אז יש פה כוח רציני.
לגבי פופוביץ' – אני חושב שהוא קצת התעייף. לפעמים נראה שגישת ה"זה רק ספורט" שלו, שהיא בריאה מאוד, עוברת קצת את הגבול לכיוון האדישות. אולי הוא קצת שבע כבר…

Berch
Berch
1 באוקטובר 2017 6:50

מעורב משובח 🙂

אשך טמיר המקורי
אשך טמיר המקורי
1 באוקטובר 2017 6:53

מעורב עשיר ונפלא

פנחס בעל הנס
פנחס בעל הנס
1 באוקטובר 2017 7:21

לייקרס לא יעפילו לפלייאוף.
תאנדר חייבים חיזוק לספסל אחרת הם עפים סיבוב שני.
לקאבס יש עומק בלתי רגיל, יהיה מסקרן מאוד.

עידו גילרי
עידו גילרי
1 באוקטובר 2017 7:25

מתחת לאף שלנו (חוץ מזה של קאפקייק ג'וניור) התחילו משחקי קדם העונה. למי שמתעניין הווריורס הורידו חלודה מהשלוש עם 4 מ-33 והפסידו בבית לדנבר.
הלייקרס הורידו את הניילונים מהלונזו והפסידו בבית למינסוטה.

גיא הרשע
גיא הרשע
1 באוקטובר 2017 7:36

ייקח לי זמן להצליח למחוק מזיכרוני את המראות הקשים ממשחקי הלילה…

2 נקודות האור היחידות הם לונזו (המסירות. הקליעה ממשיכה להיות בעייתית),
וג'וקיץ' של המחצית הראשונה מול גולדן סטייט.
אחד מהשחני הפוסט אפ הבודדים שמתאימים בול לכדורסל המודרני –
אם הוא לא קולע מהפוסט, הוא מושך עבירה. ואם השמירה עליו חזקה, הוא מוצא שחקנים על השלוש.

עידו גילרי
עידו גילרי
1 באוקטובר 2017 7:28

עוד בענייני כדורסל, טיירן לו אמר שהקאבס שוקלים ברצינות לפתוח עם קווין לאב כסנטר. הממםםם……

anon
anon
1 באוקטובר 2017 8:12

כן, זו החמישיה שהוא מתרגל. IT (רוז עד שיחזור), סמית', לברון ג'יימס, קראודר ולאב. יותר איום לסל בלי TT, שיורד לחמישיה שניה עם וויד, קורבר, שאמפרט וגרין, פריי וג'פרסון מחליפים של מחליפים.
אנשים לא שמו לב איך לברון צייד את עצמו, אחרי כל הבכיות, בהרכב אדיר. IT, דריק רוז וקראודר מגיעים עם אקסטרה מוטיבציה כי הנה נפתחה להם הזדמנות מהשמיים לגמור קריירה עם טבעת, כי במזרח אין לברון שחוסם את הדרך.
וזה עוד לא הסוף. הקבוצה עוד עשויה לעשות מהלך על שחקנים עם חוזה נגמר כמו אייברי בראדלי במס' 2 (ואז זו תהיה בוסטון מחוזקת שעולה לגמר…) או קזינס. קליבלנד תדרוס את המזרח החלש במיוחד, מפתיע איך לא רואים את זה.

etayle
etayle
1 באוקטובר 2017 10:07

ומי בדיוק ישמור? חמישיה נחמדה אבל אתה לא מנסה להתחיל מלחמת קליעות מול גולדן סטייט( בהרכב כזה גרין על לאב ואז הפוסט שלו יהיה פחות אפקטיבי)

גור גולן
גור גולן
1 באוקטובר 2017 7:54

תודה על המעורב הנפלא מנחם.
לונזו פתח את משחקי ההכנה עם 5 נק 7 רב 8 אס ב36 דק
נקודות אור: אסיסטים ברמה גבוהה, 3 איבודים בלבד וכמובן קייל קוזמא הגניבה של הדראפט.

מנחם והטעויות
מנחם והטעויות
1 באוקטובר 2017 8:33

מנחם אתה מרומה, רוז שחקן גמור רק 3 4 שנים
יש טנקינג כל ילד יודע,
הינקי רמאי שמשקר לך 6 שנים.
חוץ מזה כתיבה בסדר באחרונים.

Carmel
Carmel
1 באוקטובר 2017 8:41

1. המבחן של אמבילד הוא לפנות את הבמה לרוקיז ולהסתפק בהיותו הכוח המסייע ואופציה שלישית בהתקפה.
2.איזאיה תומאס תמיד חוזר, עד הפלליאוף יהיה בשיאו. אבל התפקיד שלו בקאבס יהיה שונה מהתפקיד שלו בסלטיקס. גודל התרומה שלו תלוי בטיירון לו ובלברון.
3.הבאקס חייבים לתת לעצמם תשובה לשאלה עד פגרת האול סטאר. אם התשובה שלילית – טרייד.
4.הפוינט של דנבר הוא יוקיץ בעמדה 5, לכן אפשר לאייש את עמדה מספר 1 בקלעי.
5.אני מניח שפופ מודע לנושא. האם יש מועמד? לא.
6. לגבי ראסל אני חושש שלא. בעבר היו לידו צמד לא פחות טוב דורנט והארדן. בגמר המערב יחד עם דורנט לידו ראסל לקח יותר זריקות מדורנט האם זה לא מעיד על משהו?
7.רוז, אנטוני ווייד אף אחד מהם לא יהיה MVP, אבל ברור שכל אחד מהם יכולה להיות תרומה מכרעת בקביעת האלופה שבדרך, לטוב ולרע.
8.נראה שפופ בפגרה היה עסוק יותר באמריקה מאשר בספרס. אולי אמיתי ואולי לנסות להרדים את המתחרים, הוא מבשל משהו ?
9.בוסטון נגד קליבלנד גמר המזרח שלטעמי יהיה הרבה יותר מעניין מגמר המערב.
10.לייקרס פלייאוף? לא, גם מאגיק לא מאמין, תבדקו ביומן של מאגיק הוא בחופש במאי.

חזיר יבלות צעיר
חזיר יבלות צעיר
1 באוקטובר 2017 8:42

משיכת עט? אולי משיחה? (משיחת הדיו על הנייר)

שייקה
שייקה
1 באוקטובר 2017 16:56

שלילי, משיכה ולא משיחה. הכוונה למשיכת העט (או במקור הנוצה) על הנייר לצורך כתיבה. במשיכת קולמוס אחת, היינו ללא הרמת כלי הכתיבה.

בילבו באגינס
בילבו באגינס
1 באוקטובר 2017 18:02

עצוב שאתה בא לתקן כתיב לאדם שאיית נכון. משיכה של העט על הדף..

SA
SA
1 באוקטובר 2017 8:46

דרק רוז זו לא גניבה, זו ספה ישנה שהשאירו ברחוב

חמי
חמי
1 באוקטובר 2017 16:16
Reply to  SA

חחחח גדול
ומדויק

MBK
MBK
1 באוקטובר 2017 18:49
Reply to  SA

😀 חזק

נתן
נתן
1 באוקטובר 2017 9:19

תגובה קצת מנחמית; הלייקרס הם הקבוצה שאני הכי פחות מחבב בליגה הזו, אבל אני עדיין מקווה שלונזו יתפתח להיות שחקן גדול, חסרים שחקנים כמוהו בליגה: תפקיד קלאסי, עושה את כולם טובים יותר, תורם למשחק הקבוצתי, שחקן שרוצים לשחק איתו.
בכלל, מקווה שאמביד וסימונס, ביחד עם לונזו יהפכו לסופרסטארים, ואז מחכה לנו אחלה ליגה.

שי אבן צור
שי אבן צור
1 באוקטובר 2017 9:25

זה מצחיק איך הפסיקו לספור את הקאבס…

לברון + לאב(שכחנו שהוא עדיין שם…) + IT + ווייד + דריק רוז…

חברים, הם לא הולכים לשום מקום וגם אם יפסידו בפיינאלס זה לא יהיה בקלות.

מישהו כתב שיהיה להם קשה במזרח ואפילו הזכיר את טורונטו… בדיחה!

מתן גילור
1 באוקטובר 2017 9:31

דאבס-קאבס טייק 4.
מוכן להתערב על התרחיש הזה כשמי שמולי יכול לקחת 3 תרחישים אחרים.

amitlahev
amitlahev
1 באוקטובר 2017 9:33

מעורב מעולה!
אוקלהומה בהחלט חזקה מאוד מבחינת כישרון אבל לג"ס יש יתרון של חיבור קיים בין שחקנים עם אגו נמוך יחסית למעמדם. בנוסף אחוזי הקליעה של קרי ודוראנט הם פסיכים ומהווים יתרון מול כל קבוצה.

דה שוט
דה שוט
1 באוקטובר 2017 9:36

הקאבס עדיין עשירים ועדיין עם לברון – אבל הם זקנים, פצועים, נטולי קיירי – ובנויים כהרכב טלאים. הניחוש שלי: לא יגיעו לגמר הכללי.

אורי זמורה
אורי זמורה
1 באוקטובר 2017 9:36

איך לא הכנסת לעשרת הווריורס הגדולים את בארון דייויס??

מנחם לס
מנחם לס
1 באוקטובר 2017 18:12

חשבתי שהכנסתי

שעיה
שעיה
1 באוקטובר 2017 9:47

קליבלנד בנו את הקבוצה החזקה ביותר בהיסטוריה מבחינת סגל שחקנים. לא היה דבר כזה. זה לא אומר שהם לוקחים אליפות אבל על הנייר – איכות גבוהה מאוד.

ודריימונד גרין בעשירייה של גס.

ולדי קוגן
1 באוקטובר 2017 9:51

מעורב נפלא מנחם. אין סיכוי שהלייקרס עושים פלייאוף. שום סיכוי.
ראס חייב להבין שעכשיו יש מסביבו שוב פעם שחקנים ואסור לו לעשות אותן טעויות כמו פעם קודמת.

גיא הרשע
גיא הרשע
1 באוקטובר 2017 10:03

הכי הרבה נק' במשחק, עונה בודדת, במדי הווריורס:

1. ווילט (50.4 , 44.8 , 38.4, 37.6 , 36.9)
2. ברי (35.6 , 30.6)
3. קרי (30.1)
4. פרוויס שורט (28)

שורט לפני כל חבורת RUN TMC (שזה די מפתיע).

אני לא באמת חושב שהוא בעשירייה הגדולה של גולדן סטייט,
אבל –

א. בהחלט שווה אזכור. 28 נקודות ךמשחק זה בהחלט מכובד,
3 עונות בטופ 10 בנק' למשחק זה בכלל מרשים (10 ב-84', 4 ב-85', 5 ב-86')

ב. אני משתדל שלא להחמיץ שום הזדמנות להזכיר את השחקן הנפלא הזה, שהגיע לארץ לעונה אחת באמת מופלאה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
1 באוקטובר 2017 10:22

למכבי הגיע מייק מיצ'ל גם הוא קלעי מעולה שהיה בצמרת הקלעים בנב"א אך בעיית סמים פגעה בקריירה שלו.
רצל שורט איני יודע מב הסיבה.

גיא הרשע
גיא הרשע
1 באוקטובר 2017 10:31

גם למייק מיצ'ל הייתה קריירת NBA נהדרת.
10 עונות ב-NBA, את כולן הוא סיים בדאבל פיגרס,
6 מתוכן עם 20+ נקודות.

לטעמי, מיצ'ל ושורט היו 2 הזרים שהציגו את היכולת הכי טובה שיצא לי לראות על מגרש כדורסל בארץ.
לא הכי משפיעים, לא הכי מצליחים.
אבל את העונה שכל אחד מה-2 נתן, את הכדורסל הנהדר שהם הציגו –
לא ראיתי מאף זר אחר.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
1 באוקטובר 2017 16:53

הסיבה לדעתי פשוטה: הם היו פשוט טובים יותר מכל הזרים שהיו כאן ולכן היו להם קרי והיו להם קריירות הנב"א הטובות ביותר יותר מהאחרים חוץ מצ'יימברס שהגיע פה כבר במצב של פרישה ולא עם כושר משחק ממשי.
נתוניו של מיצ'ל בנב"א שבעונת 82/3' חסרו לו 9 נק' להגיע ל-20 נק' למשחק: https://www.basketball-reference.com/players/m/mitchmi01.html
נתוניו של שורט בנב"א: https://www.basketball-reference.com/players/s/shortpu01.html
מהשוואה עולה שיכולתו התקפית הכללית של מיצ'ל טובה יותר עם יתרון 1.5% באחוזים אפקטיביים ו-1.9% באחוזים מהשדה ו-1.3% באחוזים משתיים, ולשורט יתרון של 4.5% מהקו. אמנם לשורט גם יתרון של 6.6% מהשלוש אך הוא לא משמעותי כי זרק רק 0.6 זר' מהשלוש עם אחוזים לא טובים של 28.2% ומיצ'ל זרק רק 0.1 זר' למשחק מהשלוש עם 21.6%. בשאר הנתונים הם די דומים בהשוואה לאותה מספר דקות.
אלא שלשורט ביחס ל-36 דק' 3.1 אס' לעומת 2.5 אי' למשחק ו-1.3 חט' למשחק וגם 0.3 חס', למיצ'ל 1.5 אס' לעומת 1.9 אי' וגם 0.8 חט' ו-0.6 חס'. בריבאונדים ביחס ל-36 דק' למיצ'ל 6.2 ולשורט 5.3.
כל הנתונים הנ"ל הכל מהעונה הסדירה.
בפלייאוף לשורט נתונים די חלשים עם 20.1 דק' למשחק בלבד ב-18 מש' כשמיצ'ל שיחק 35 מש' ו-33.2 דק' למשחק. אולי זה בגלל פציעות כי נראה ממיעוט משחקים ו/או דק' של שורט בכמה מהעונות בעונה הסדירה שפגעו בו פציעות.
לשורט יתרון שתי עשיריות ב-PER ו-0.9 ב-WS.
גובהם זהה (2.01 מ') ומיצ'ל שוק שני ק"ג יותר (95-97). בעיקרון גם עמדתם זה (ס"פ) אך בעונתו הראשונה שורט שיחק כפאוור ובעונתו העשירית (מ-12 עונותיו) שיחק בעמדה 2, אך בעשרה מעונותיו, כמו מספר העונות של מיצ'ל שיחק באותה עמדה.

MBK
MBK
1 באוקטובר 2017 18:50

למייק מיצל לא הייתה שום בעיית סמים
הוא הגיע לאירופה בגיל 35 ושיחק עד גיל 44

אסף
אסף
1 באוקטובר 2017 20:43

פרוויס שורט האגדי, הוא ותרדקיל זה צמד הזרים הכי גדול ששיחק פה יחד באותה קבוצה מבחינתי

איבו נאקיץ
איבו נאקיץ
2 באוקטובר 2017 5:47
Reply to  אסף

יותר גדול משאראס ופארקר?

גיא הרשע
גיא הרשע
2 באוקטובר 2017 6:03

זה כל כך סובייקטיבי.
אם אנסה להיות אובייקטיבי,
אז לא –
שורט ות'רדקיל לא גדולים מהרבה צמדים אחרים,
ובוודאי שלא מפארקר ושאראס.

אבל –

אני הייתי אוהד הפועל בצעירותי, ולהגיע לאוסישקין בשביל לראות את שורט והשריף, זו הייתה חוויה מיוחדת.
פרוויס שורט שלט במשחק בדרך שאני לא זוכר זר נוסף בליגה.
לא רק דרך הנקודות והאסיסטים.
דרך העובדה שהוא היה מנהל המשחק האמתי של הקבוצה,
דרך העובדה שהוא הפך את כל מי ששיחק לצדו לשחקן טוב בהרבה.

אסף
אסף
2 באוקטובר 2017 9:02

אני כתבתי את זה רק מסובייקטיביות ולא מסוגל כאוהד הפועל להסתכל על זה אובייקטיבי ,חד משמעית שורט ותרדקיל גם לפני שאראס ופרקר.
בטח ובטח שהעונה של הצמד הזה הייתה הראשונה שבתור ילד בן 8 התחלתי בגלל ויש שיגידו אשמת אחי הבכור לעקוב אחרי הפועל והיא זכורה לי במיוחד. (כמעט כמו האגרוף של מרסר בסיום עונה זו והמשרוקיות של וורניק ודגן שנדמו…) .בקיצור לגמרי בחירה רגשית.
גיא כל מילה על שורט בול.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
1 באוקטובר 2017 10:19

אין מצב לראות את קארי כשחקן הטוב בכל הזמנים של הווריירס אלא וילט אף שלקארי אליפות בווריירס ולווילט לא. אך וילט פשוט טוב יותר. קארי הוא הגארד הטוב ביותר של הווריירס בכל הזמנים אך לא הכדורסלן הטוב ביותר אלא וילט שהיה מעולה בשני צדי המגרש ומוסר מעולה כשהוא משני הסנטרים המוסרים הטוב ביותר אי פעם יחד עם ראסל, כשלווילט הממוצע הגבוה ביותר של אס' למשחק בקריירה (4.44) כשראסל שני (4.35) ושני בפלייאוף (4.2) כשראסל ראשון (4.7). לווילט שיא ממוצע עונתי של 8.56 אס' למשחק בעונת 67/8' שהיה הממוצע הגבוה ביותר לשחקן שאינו שחקן חוץ עד לברון ג'יימס (ששבר אותו או ב-2010 כשהיה לו אז 8.6 בדיוק של עשיריות או בעונה האחרונה עם 8.7) כשהממוצע השני בגובהו גם שלו עם 7.78 בעונה הקודמת שהייתה עונת האליפות עם פילדלפיה ובפלייאוף באותה עונה השיג שיא ממוצע אס' למשחק בפלייאוף עם 9 למשחק שהוא שיא לשחקן שאינו רכז.
וילט הוא הוורייר הטוב ביותר בכל הזמנים!!!

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
1 באוקטובר 2017 10:20

גם ביחס לנתוניו בוויריירס בלבד.

מלובני
מלובני
1 באוקטובר 2017 10:33

זה לא משנה , אחד הביא אליפיות אחד לא , פה נגמר הדיון זה לא משנה מי השחקן היותר טוב .

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
1 באוקטובר 2017 13:50
Reply to  מלובני

כשמדרגים מי הטוב ביותר אז מדרגים לפי מי יותר טוב ולא לפימי הביא אליפות כשם שלבארקלי מגיע להיות מדורג גבוה בדירןג השלקנים הטובים ביותר של פילדלפיה יותר מרוב השחקנים המשמעותיים שכן זכו באליפות למעט כוכבי העל שביניהם ב-67' ו-83'.

שי אבן צור
שי אבן צור
1 באוקטובר 2017 17:45

לא ראיתי את וילט אבל אני יודע ש –
א. הקבוצה היא בצלמו ובדמותו של קרי ומבוססת על הקליעה הפנומנלית שלו
ב. הקבוצה הגיעה לשלושה גמרים רצופים וזכתה פעמיים באליפות.
ג. מומחים גדולים בהרבה משנינו מכתירים את קרי כקלעי הגדול בכל הזמנים. לגבי וילט יש ויכוח האם הוא הסנטר הגדול בכל הזמנים.

הנתונים האלה מספיקים בשבילי לקבוע שקרי עולה עליו.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
1 באוקטובר 2017 18:45

כדי להשוות מי עולה על מי כדי להשוות אחד לאחד ביכולות ובתכונות הנדרשות בכדורסל כל אחד יחסית לעמדתו ותפקידו במגרש, וילט היה כסנטר קלעי לא פחות טוב מקארי מעמדה 2, היה שחקן הגנה טוב בהרבה מקארי, שחקן חכם לא פחות ומגוון יותר, כשהוא היה הריבאונדר הטוב ביותר וקארי גם בין הרכזים אינו הריבאונדר האוב ביותר, היה בין שני הסנטרים המוסרים הטובים ביותר יחד עם ראסל ולשניהם מירב שיאי האסיסטים לסנטר כשקארי אינו מהמוסרים הטובים ביותר הגם שיודע למסור ברמה טוב מאוד (בכל מקרה וילט היה מוסר כסנטר לא פחות טוב מקארי כרכז), ווילט היה חוסם כסנטר לא פחות טוב ממה שקארי חוטף כרכז ואולי יותר (אין נתוני חסימות רשמייםכי כ

שי אבן צור
שי אבן צור
1 באוקטובר 2017 20:45

אבל ציפור, מעבר לסטטיסטיקה יש תוצאות ובתחום הזה אין מקום להשוואה כלל ועיקר:

וילט הגיע לווריורס ב 59. בשלוש השנים שלפני הגעתו הם היו
56 – אלופים
57 – הגיעו לחצי גמר המזרח
58 – גמר המזרח

ההישגים של הקבוצה בתקופתו הם:
59 – לא הגיעו לפלייאוף
60 – הפסד בגמר המזרח
61 – הפסד בחצי גמר המזרח
62 – הפסד בגמר המזרח
63 – לא הגיעו לפלייאוף
64 – הפסידו בגמר ה NBA
65 – לא הגיעו לפלייאוף

כפי שאתה רואה, הוא הגיע לקבוצה שהיתה שווה משהו גם לפניו והתקופה שלו היתה רצופה עליות ומורדות כאשר בפעם היחידה שהם הגיעו לגמר הם הפסידו.

קרי הגיע לקבוצה שלא הגיע לפלייאוף 15 שנה לפניו – למעט העונה עם ה UPSET הלא הגיוני על דאלאס ב 2006 – והבטיח לקהל שהם will figure it out.
אפשר לומר שהוא עמד בהבטחה ועוד איך והקבוצה – שנבנתה בראש ובראשונה בצלמו ומתבססת על יכולת הקליעה הפנומנלית שלו – הגיעה לפלייאוף כבר 5 פעמים ברצף, מתוכם שלושה גמרים ושני גביעים.

אז כמו שאמרתי בתחילת התגובה – מספרים ויכולת אישית זה חשוב אבל לדעת להנהיג ולנצח זה חשוב הרבה יותר. כדורסל זה ספורט קבוצתי והקבוצה של קרי נמצאת בדרכה להיזכר כאחת הגדולות ששיחקו את המשחק.

לכן קרי הוא הווריור הגדול מכולם.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
2 באוקטובר 2017 12:29

דבר אחד אתה שוכח בשנים 66'-59' הסלטיקס של ראסל היו טובים משמעותית מכל קבוצה אחרת כולל הווריירס עם יותר כוכבים ספסל עמוק יותר עם שחקנים טובים יותר. קארי לעומת זאת נמצא בקבוצה הטובה בליגה, ומאז הגעת דוראנט בפער משמעותי מכל האחרות.

שי אבן צור
שי אבן צור
2 באוקטובר 2017 15:08

אבל הקבוצה כ"כ גדולה בזכות קרי. הוא ייסד אותה אם אפשר לומר זאת.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
1 באוקטובר 2017 18:49

התגובה נקטעה: אין נתוני חסימות רשמיים כי הם עדיין לא חושבו ע"י הגורם האחראי לכך בליגת הנב"א, אך מכל המשחקים שבאים עיתטנאים חישבו את החסימות, עולה שווילט וראסל היו החוסמים הטובים ביותר בהרבה מהאחרים.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
1 באוקטובר 2017 18:51

זה הגבתי לי לתגובה מ-13:50 אך זו המשך לתגובה מ-18:45.

כדור הרעם
כדור הרעם
1 באוקטובר 2017 10:23

קליי תומפסון צריך להיות הרבה יותר גבוה מדוראנט, לטעמי קליי צריך להיות שני או שלישי בדירוג, כמובן שקרי במקום הראשון, בשבילי קרי מקום ראשון בליגה כבר 3 שנים.

דוראנט צריך לבלות אצל הלוחמים יותר מעונה אחת כדי להיכנס לדירוג.

חסוי
חסוי
1 באוקטובר 2017 14:07

בלי דוראנט אתם הייתם מפסידים אליפות בעונה האחרונה.

כדור הרעם
כדור הרעם
1 באוקטובר 2017 17:38
Reply to  חסוי

קשקוש! כמו לומר שבלי קיירי ארווינג קליבלנד לא הייתה זוכה באליפות.
ואלמלא עזרת השופטים והרחקת קרין קליבלנד לא הייתה זוכה באליפות אפילו עם ארווינג.

מה שיפה אצל הלוחמים שכל חוליה חשובה במערכת, גם בלי תומפסון לא היינו זוכים, גם בלי קרי, גם בלי איגודאלה וכו'

PoopS
PoopS
1 באוקטובר 2017 18:42

^ מכור לויאגרה

חסוי
חסוי
1 באוקטובר 2017 19:48

אני אומר שמראש אם דוראנט בוחר לא לעבור לגולדן סטייט והיא נשארת עם הקבוצה של שנה קודם לכן היא מפסידה לקליבלנד, כי ראיתי את גולדן סטייט בלי דוראנט ואת גולדן סטייט עם דוראנט, בלי דוראנט שההתקפה של גולדן סטייט נתקעה השחקנים נראו אובדי עצות בגמר מול קליבלנד, גם בגמר האחרון ההתקפה לפעמים נתקעה, אבל אז היה דוראנט אחד שהשיג סלים מתי שהוא רק רוצה, בדרכים שגולדן סטייט לא ממש אוהבת לשחק, בלעדי זה גולדן סטייט לא היו זוכים, לפחות לדעתי.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
2 באוקטובר 2017 12:30

עזרת גרין ולא עזרת השופטים כי גרין הורחק בצדק כי העברה שביצע חייבה הרחקה גם אם עשה זאת בתגובה לפרובוקציה של לברון.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
1 באוקטובר 2017 16:54

קאטרי אינו מקום ראשון בכל הזמנים בווריירס אלא וילט, וגם יתרון האליפות לא יכול לשנות זאת.

שי אבן צור
שי אבן צור
1 באוקטובר 2017 17:46

ראה 24.2.1.1

תומש
תומש
1 באוקטובר 2017 10:25

משיכת קולמוס

The king russell
The king russell
1 באוקטובר 2017 10:40

תודה על עוד מעורב נפלא

דרור
דרור
1 באוקטובר 2017 11:09

לא יודע מנחם אולי ראינו שחקן אחר. לדעתי רוז מנהל התקפה חלש מאוד, וקלעי גרוע. לא הדברים שלברון צריך לידו. וגם ההגנה שלו חלשה. רוז בכלל יהיה על הספסל ברגעי ההכרעה. ולגבי זה שהוא לא צריך פאר והילולים…..לא סגור על זה. אם תומאס חוזר לכושר טוב בעיניי רוז שחקן של חמש דקות ללילה, לא יותר. לגבי לונזו גם אני לא סובל את הלייקרס אבל הלוואי שיצליח, שחקן מעניין מאד.

א.ב
א.ב
1 באוקטובר 2017 13:04
Reply to  דרור

1+

שמחי בן משה
שמחי בן משה
1 באוקטובר 2017 16:06
Reply to  דרור

לא חושב שמנחם ראה שחקן אחר, אבל אולי הוא לא ראה את רוז בכלל.
חוץ מזה , מנחם כותב בשביל לבדר , לא צריך להתיחס אליו כפרשן, רוז על שכר מינימום, ולא שוה גם את זה.
בקשר ללונזו, אנשים שכחו או לא מבינים, צריך למכור מנויים, אף אחד לא יודע מה לונזו באמת שוה , כולל לונזו עצמו .
מה שברור שכל קבוצה צריכה רכז, ואם ראסל מקבל חוזה הזוי כזה , אז מה שוה רכז אמיתי ?

אסף
אסף
1 באוקטובר 2017 13:07

מנחם לפחות לגבי רוז אני חושב שבתור רכז מחליף לכל קבוצה בכירה הוא יותר ממתאים הבעיה שבקליבלנד לפחות עד אמצע העונה יצטרך להיות המוביל ולא בטוח כמה עוד נשאר לו לכך… (מסכים שהוא יכול להיות סופר אפקטיבי ל-20 גג 25 דק').
לגבי פופ הקיץ, הוא דווקא ניסה להביא את פול ולפי המדובר גם את איגי אבל אלו לא ששו להגיע לספרס ובסוף הוא די נתקע עם קאווי ומה שנשאר סביבו, זה עדיין לדעתי טוב למקומות 2-4 במערב הפרוע אבל קשה לי לראות אותם עוברים את המערב.

חצבני
חצבני
1 באוקטובר 2017 13:22
Reply to  אסף

אז אם רוז אפקטיבי ל 20 דקות + וויד אפקטיבי ל 15 דקות – סגרת את הפינה פחות או יותר עד שת'ומאס חוזר.

רוז +וויד ביחד ממילא לא מתאימים יחד, על פניו.

אסף
אסף
1 באוקטובר 2017 18:01
Reply to  חצבני

בגדול מסכים אתך. גם ככה עדין המועמדת מספר 1 לגמר מהמזרח.

ד"ר רזי הופמן
ד"ר רזי הופמן
1 באוקטובר 2017 14:02

כל עוד לברון משחק ברמה שהורגלנו לה ואין פציעות רציניות בקבס המזרח סגור לדעתי אפילו שלבוסטון יש שני סופרסטארים וחצי השנה.

א.ב
א.ב
1 באוקטובר 2017 14:39

בוידאו של לברון-

עיתונאי: ראינו אותך ואת וויד במיאמי עם המון האלי הופ, תוכלו לשחזר את זה השנה?
לברון: אני עדיין אתלטי והוא עדיין יודע למסור אז כנראה שכן…

נראה לי שהוא מבין מה המצב.

מלובני
מלובני
1 באוקטובר 2017 15:49

ראיתי עכשיו את בול מהמשחק מול מינסוטה , מזכיר לי קצת את קיד בתנועה שלו על המגרש ובמסירות ,רק לי?

אפלטון
אפלטון
1 באוקטובר 2017 16:27

תודה מנחם. אני נהנה ממשחקי ההכנה. לא ראיתי את בול, יהיה מעניין לבדוק.
מחר אגב, יום שלישי יוסטון פותחים את משחקי ההכנה מול… אוקלהומה ומלו. יהיה מעניין.

Ljos
Ljos
1 באוקטובר 2017 17:40

אני שוכב כרגע על מיטתי (קינג סייז, נלקחה מהמלון בו עבדתי. קפיץ תקוע בגב, ברגל ובנקודה בצוואר שגורמת לספאזים), ומנסה להוסיף עוד שאלות:
1) איך בונים היום קבוצה עם שני גבוהים, בלי ריווח, בלי ניהול משחק ובלי שיטה שתדע להוציא את המיטב מכולם?
2) האם יאניס אי פעם יהפוך לשחקן כדורסל יוכל להוביל את הבאקס למשהו?
3) למה דוויין קייסי?
4) איך הארדן ופול ישחקו ביחד?
5) האם בפילדלפיה יצליחו בניתוח להשתלת לב?
6) האם במינסוטה יצליחו בניתוח להשתלת מוח?
7) האם דרק רוז יצליח להימנע מהניתוח?
8) האם לין יהיה השפעה חיובית על ראסל?
9) האם זו השנה של פורטלנד (להגיע לחצי הגמר)?
10) האם יוקיץ' יהיה מדהים או סתם שחקן מדהים?

PoopS
PoopS
1 באוקטובר 2017 18:41
Reply to  Ljos

אני שוכב כרגע על מיטתי ומשפשף חזק אבל ממש חזק על פוסטר של דורנט. יוצא לי דם מהתחת כבר
שירה!

Ljos
Ljos
1 באוקטובר 2017 19:06
Reply to  PoopS

בטח כיף להיות אתה.

Ljos
Ljos
1 באוקטובר 2017 21:53
Reply to  Ljos

דרך אגב, טו-פייס,
אובססיה, פיצול זהויות, היטפלות לחלשים – הדרך הזו לא תוביל אותך רחוק, אנון. יש לנו גיבור חדש. הוא לא הגיבור שאנחנו רוצים. לא הגיבור שאנחנו צריכים. הוא לא גיבור. אנחנו בכלל לא בטוחים שהוא עושה משהו טוב. אבל את הראש המגולח שלו אפשר לראות למרחקים. והוא פה בשבילך. אם בא לו.

דדי
דדי
1 באוקטובר 2017 17:45

מנחם, מה אתה עושה עם מיטת קינג סייז ?
מארח משפחה של פליטים בחלק ממנה ?

ולונזו יהיה כוכב, אבל השחקן הכי מרשים בקבוצה עד עכשיו זה קוזמה.

מנחם לס
מנחם לס
1 באוקטובר 2017 18:21
Reply to  דדי

מה אני עושה על מיטת קינג סיז? שוכב ומפנטז על דברים שפעם עשיתי על מיטות כאלה…

אסף
אסף
1 באוקטובר 2017 18:03

קוזמה הולך להיות הגניבה של הדראפט הזה סטייל דריימונד גרין כשיתסכלו עליו לאחור עוד 4-5 שנים

בילבו באגינס
בילבו באגינס
1 באוקטובר 2017 18:05

וילט אחרי קרי? דוראנט אחרי ריק בארי? אלו סתם פרובוקציות

בילבו באגינס
בילבו באגינס
1 באוקטובר 2017 18:07

ואם יורשה לי להוסיף- דוראנט אחרי קרי? אפשר לעשות על זה סקר, את מי היית לוקח קודם לקבוצה שלך , דוראנט או קרי?

PoopS
PoopS
1 באוקטובר 2017 18:39

את אחותך. ליגה

דדי
דדי
1 באוקטובר 2017 18:08

אנשים פשוט לא מצליחים לקלוט שדירוג השחקנים הכי גדולים של קבוצה מסויימת =/ דירוג השחקנים הכי גדולים.

מנחם לס
מנחם לס
1 באוקטובר 2017 18:18

תודה למגיבים

דובי
דובי
1 באוקטובר 2017 19:36

דרק רוז בחיים לא היה פליימייקר, וגם לא יהיה.

דובי
דובי
1 באוקטובר 2017 19:37
Reply to  דובי

בנוסף כמובן לעובדה שהוא שחקן גמור. לא יתרום לקאבס הרבה יותר מדרון וויליאמס.

אסף
אסף
1 באוקטובר 2017 20:47
Reply to  דובי

דובי התפכחת מחגיגות העזיבה שלו ,של כרמלו והמורה לטריגונומטריה?
רק היה חסר שדולאן היה מצליח להיפטר מהחוזה של נואה ועוד הייתי שוכח את החוזה של הארדווי ג'וניור…

דובי
דובי
1 באוקטובר 2017 20:53
Reply to  אסף

מה איתך אני באופוריה. הורנאסק אמר שהוא המום לטובה מהמצב המצוין של נואה.

אסף
אסף
1 באוקטובר 2017 22:46
Reply to  דובי

מה הוא הצליח להעביר אימון בלי להפצע? קלע קליעת עונשין?

חכם קאטו
חכם קאטו
1 באוקטובר 2017 19:56

מעניין אם רוז יקבל אתגר מברייאנט. מה שהוא בסגנון "רטינו אותך כבר נחשד באונס קבוצתי – עכשיו בוא נראה אותך נאשם בואנס 1×1"

סתם מישהו
סתם מישהו
1 באוקטובר 2017 20:19

חחחחח

שמייקל
שמייקל
1 באוקטובר 2017 23:57

מעניין אם מישהו כאן זוכר שרוז כולו בן 29….מדברים עליו כבן 70…

אסף
אסף
2 באוקטובר 2017 9:03
Reply to  שמייקל

מעניין אם הברכיים של רוז זוכרות את זה…

Benny
Benny
2 באוקטובר 2017 0:43

מעורב אחד הטובים תודה מנחם. אחד הדברים שהכי מעניינים אותי לפחות הוא היציבות והעקביות בדיעה הכללית שיש לאנשים לגבי זהות האלופה השנה. בסקירה של מידן על הלוחמים למעלה מ 80 אחוז הצביעו עבורם כמועמדת לאליפות. העוצמה של הקבוצה הזאת היא כל כך חריגה , גם במונחים הסטוריים, שראשית היא גרמה לתופעה של התקבצות של כוכבים ואולסטארס במספר קבוצות שהפכו כפי שאמרת ל super teems בנסיון של כל אחד מהם להגיע חטבעת הנכספת. שנית קח למשל את הקאבס: קבוצה שכוללת את לברון וויד תומאס לאב ורוז ועוד שחקנים משנה מעולים לידם סמית קורבר טריסטין וכ' היתה מן הסתם בכל עונה אחרת מועמדת לאליפות על ידי לפחות 30 40 אחוז מהאוהדים לאליפות. העוצמה החריגה של גולדן סטייט מבחינה תפיסתית באה לידי ביטוי בעובדה שכל יתר הסופר טימס מקבלות כל אחת אחוזים בודדים מתוך ה 20 שגולדן סטייט משאירה בצד. אפילו הרכב שכולל mvp מכהן עם תוספת של כרמלו וג'ורג' לא עובר את "אחוז החסימה" וזוכה לאחוזים בודדים. זו תופעה סופר מעניינת שבעצם אומרת שמבחינה תפיסתית יש פה קבוצה כל טובה כל כך הסטורית שיש בה ריכוז כישרון ויכולות פנומנליות ברמות מהנדירות שהיו אי פעם שאנשים ניטעה בהם המחשבה שפשוט אין מה לעשות נגדה. גם אם תחבר היום את לברון ל okc עדין לדעתי אנשים יהמרו באחוזים גבוהים על גולדן סטייט (הכל ללא פציעות כמובן) . האם הדבר הזה מוצדק? האם זה נכון ה notion הזה שיש לאנשים לגבי הקבוצה הזאת. לדעתי? חד משמעית כן. זו אכן קבוצה שקובצו בה מספר שחקנים בעלי יכולות אקסטרא קיצוניות שהיא פשוט unbeatble. וכל האמור לעיל משליך על הדירוג ששמת למטה לגבי עשרת הלוחמים הגדולים בהסטוריה. לא ראיתי את ווילט ולא את בארי אז קטונתי מלנסות לערער אבל מה שכן ראיתי היום שוב זה את משחק מספר חמש בגמר השנה . וקוין דוראנט עשה שם דברים שאני מתיימר לאמר שאפילו ממיקל ג'ורדן לא ראינו קליעות קלאץ' במהלך המשחק עם יד טל הפרצוף שהיה סיכוי של 10 אחוז שיכנסו עם כל זורק אחר נכנסו לרשת בזו אחר זו באופן החלק ביותר האפשרי. ראיתי היום את לברון ג'יימס בשיאו קולע 41 נקודות באחוזים נפלעים ואת jr נותן מופע שלשות מטורף ועדין זה לא הספיק . לכן הדירוג שלך חייב או לפחות צריך להשתנוץ מנחם. סטף ראשון על זה אין ויכוח כלל ועיקר האיש הזה הוא וירטואוז כדורסל על גבול הקסם שלעניות דעתי טרם נראה שונה כמוהו. אבל אחר כך רק דוראנט. וקליי חייב להיות בחמישיה הראשונה שנשארים בה רק ווילט צ'מברלין וריק בארי לטעמי. כי זה המשמעות של להיות קבוצה הסטורית. 80 אחוז סיכויים לקחת אליפות לא משנה בכלל מה קורה אצל האחרות.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
2 באוקטובר 2017 12:39
Reply to  Benny

קארי לא בטוח הראשון למרות שתי האליפויות. כי לווילט לא היה סיכוי מול הסלטיקס של ראסל שהיו רוב השנים האלו טובים מדי עם יותר כוכבים וספסל עמוק יותר וטוב יותר.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
2 באוקטובר 2017 12:46

בשנה אחת הצליח וילט לגבור על ראסל בגמר המזרח כשהור בפילדלפיה וזכה באליפות הראשונה שלו משניים כשמככבים למדו האל גריר וקאנינגהאם ועוד שחקנים איכותיים, אך שנה אחרי שוב הייתה בוסטון טובה מכולם ובעונה שאחרי כשווילט כבר בלייקרס היהירות של הלייקרס עלתה להם בהפסד בבית במשחק השביעי וראסל זכה באליפותו האחרונה בעונתו האחרונה וה-11 ב-13 עונות כשהיו אמורות להיות 12 אליפויות שמהן 10 רצופות אך נפצע בגמר 58' והסלטיקס הפסידו והשיגו מהעונה הבאה רצף של 8 בלבד.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
2 באוקטובר 2017 12:48

*כשהוא בפילדלפיה.
*כשמככבים לצדו.

Benny
Benny
2 באוקטובר 2017 22:22

אני רק חייב לציין שלמרות שזה נראה ככה לא עשיתי כמעט שינוי ממה שאמר הדוק. השארתי את הרביעיה הראשונה על כנה – קרי ווילט סטף ובארי רק אם שינוי מינורי בסדר הפנימי שלה. מה שכן עשיתי שונה זה לקחת את קליי ולשים אותו גם בתוך החמישיה הזו . אני חייב לציין שלא ראיתי את כל השחקנים שבעשיריה משחקים אבל את מאלין והארדווי ראיתי מקומות 5 ו 7 ןלדעתי קליי טוב מהם לכן הרשתי לעצמי לדלג גם על אלה שלא ראיתי שהופיעו בכל מקרה נמוך יותר ממאלין .

רפי
רפי
2 באוקטובר 2017 4:24

תודה מנחם

מנחם לס
מנחם לס
2 באוקטובר 2017 6:04

תודה לכולם

סגירת תפריט
102
0
Would love your thoughts, please comment.x